Προς το περιεχόμενο

Και η Cosmote στο χορό των απεριόριστων δεδομένων με τα πακέτα Gigamax Unlimited


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

54 λεπτά πριν, Kostasallinone είπε

Η extrasim αφορά αυστηρά 2-3 συγκεκριμένα προγράμματα και τα οποία δεν έχουν καμία σχέση με τα απεριόριστα. 

Η multisim είναι που μας ενδιαφέρει, αλλά δυστυχώς το πρόβλεψαν και ανέβασαν την τιμή όταν συνδυάζεται με τα unlimited.

 

Τότε γιατί στο Frequently Asked Questions στο site της cosmote, αναφέρει EXTRAsim και όχι MULTIsim.

Πρόσεξε ότι αναφέρομαι ότι με ενδιαφέρει να μοιράζομαι ΜΟΝΟ data, όχι τον ενσωματωμένο χρόνο ομιλίας.

https://www.cosmote.gr/cs/cosmote/gr/gigamax_unlimited.html

image.png.fbe761571df9d7c8a8a497e5e8ce3799.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 260
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

2 λεπτά πριν, glenngould είπε

Τότε γιατί στο Frequently Asked Questions στο site της cosmote, αναφέρει EXTRAsim και όχι MULTIsim.

Πρόσεξε ότι αναφέρομαι ότι με ενδιαφέρει να μοιράζομαι ΜΟΝΟ data, όχι τον ενσωματωμένο χρόνο ομιλίας.

https://www.cosmote.gr/cs/cosmote/gr/gigamax_unlimited.html

image.png.fbe761571df9d7c8a8a497e5e8ce3799.png

Γιατί άλλο gigamax και άλλο gigamax unlimited. Σε οτιδήποτε gigamax μέχρι 40gb μπορείς να χρησιμοποιείς την extrasim, στα unlimited μόνο multisim.

Το γράφει στο 11.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
4 λεπτά πριν, glenngould είπε

Τότε γιατί στο Frequently Asked Questions στο site της cosmote, αναφέρει EXTRAsim και όχι MULTIsim.

Πρόσεξε ότι αναφέρομαι ότι με ενδιαφέρει να μοιράζομαι ΜΟΝΟ data, όχι τον ενσωματωμένο χρόνο ομιλίας.

https://www.cosmote.gr/cs/cosmote/gr/gigamax_unlimited.html

image.png.fbe761571df9d7c8a8a497e5e8ce3799.png

Δες απο πάνω..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Kostasallinone είπε

Γιατί άλλο gigamax και άλλο gigamax unlimited. Σε οτιδήποτε gigamax μέχρι 40gb μπορείς να χρησιμοποιείς την extrasim, στα unlimited μόνο multisim.

Το γράφει στο 11.

 

Ποιο 11 φίλε μου; Τι εννοείς; Ευχαριστώ

 

Επεξ/σία από glenngould
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, glenngould είπε

Ποιο 11 φίλε μου; Τι εννοείς; Ευχαριστώ

Στις συχνές ερωτήσεις από τη multisim. 

11. Πόσο κοστίζει η υπηρεσία COSMOTE MultiSIM;

Η υπηρεσία COSMOTE MultiSIM (μαζί με την δευτερεύουσα SIM κάρτα), κοστίζει 5€/μήνα ανά κάρτα. Στα Προγράμματα που προσφέρουν απεριόριστα data, η αντίστοιχη χρέωση είναι 25€/μήνα

Επεξ/σία από Kostasallinone
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Kostasallinone είπε

Στις συχνές ερωτήσεις από τη multisim. 

11. Πόσο κοστίζει η υπηρεσία COSMOTE MultiSIM;

Η υπηρεσία COSMOTE MultiSIM (μαζί με την δευτερεύουσα SIM κάρτα), κοστίζει 5€/μήνα ανά κάρτα. Στα Προγράμματα που προσφέρουν απεριόριστα data, η αντίστοιχη χρέωση είναι 25€/μήνα

 

Στο Frequently Asked Questions της υπηρεσίας gigamax unlimited δεν κάνει καμία αναφορά σε multisim, αλλά σε extrasim.

Πού ακριβώς λέει ότι η extrasim δεν συνδυάζεται με το gigamax unlimited data πρόγραμμα;

 

Επεξ/σία από glenngould
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, glenngould είπε

Στο Frequently Asked Questions της υπηρεσίας gigamax unlimited δεν κάνει καμία αναφορά σε multisim, αλλά σε extrasim.

Πού ακριβώς λέει ότι η extrasim δεν συνδυάζεται με το gigamax unlimited data πρόγραμμα;

Η extrasim δεν αναφέρεται στο gigamax unlimited αλλά στα προγράμματα gigamax. Είναι 2 διαφορετικά προϊόντα. 

Το gigamax unlimited βγήκε πριν λίγες ημέρες και προφανώς δεν πρόλαβαν να ανανεώσουν τις αλλαγές. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, Kostasallinone είπε

Η extrasim δεν αναφέρεται στο gigamax unlimited αλλά στα προγράμματα gigamax. Είναι 2 διαφορετικά προϊόντα. 

Το gigamax unlimited βγήκε πριν λίγες ημέρες και προφανώς δεν πρόλαβαν να ανανεώσουν τις αλλαγές. 

 

Δηλαδή το gigamax unlimited πρόγραμμα, δεν είναι "gigamax" πρόγραμμα;

Τότε μιλάμε για ελεεινό marketing λάθος. Είσαι σίγουρος φίλε μου;

Το λέω γιατί αν κάνεις κλικ στο site τους και επιλέγεις την "unlimited data" επιλογή, πάνω πάνω συνεχίζει να το χαρακτηρίζει GIGAMAX πρόγραμμα.

image.png.bd19d242f062293ea8d6ad1a7c815463.png

 

 

Επεξ/σία από glenngould
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, glenngould είπε

Δηλαδή το gigamax unlimited πρόγραμμα, δεν είναι "gigamax" πρόγραμμα;

Τότε μιλάμε για ελεεινό marketing λάθος. Είσαι σίγουρος φίλε μου;

Το λέω γιατί αν κάνεις κλικ στο site τους και επιλέγεις την "unlimited data" επιλογή, πάνω πάνω συνεχίζει να το χαρακτηρίζει GIGAMAX πρόγραμμα.

image.png.bd19d242f062293ea8d6ad1a7c815463.png

image.png

Ναι δεν έχει γίνει καλή υλοποίηση. 

IMG_20200707_123956.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 6/7/2020 στις 1:29 ΠΜ, pinwouza είπε

Ωραία η ειρωνεία, ο ορισμός του εποικοδομητικού διαλόγου.

Τώρα σε παρακαλώ, ψάξε για αρχή στο internet και διάβασε για economies of scale (οικονομίες κλίμακας).

Μα τι διάλογο να κάνει κανείς όταν μερικοί αναμασάτε αίολα "επιχειρήματα", για να δικαιολογήσετε μια κατάσταση που μας έχει κάνει ρεζίλι διεθνώς.
Μας λες να μελετήσουμε ...οικονομίες κλίμακας για να "εξηγήσουμε" το φαινόμενο καρτέλ.😅 Κατά τ' άλλα δεν σου αρέσει η ειρωνεία που δέχεσαι.

Η σύσταση καρτέλ είναι  π α ρ ά ν ο μ η  και διώκεται ποινικά σε οποιαδήποτε αγορά, στην κινητή τηλεφωνία δεν κρατάνε ούτε τα προσχήματα πλέον.
Αυτό φωνάζουμε χρόνια, παρά τους πολλούς γύρω μας που μας καθησυχάζουν κάθε φορά ότι "όλα είναι φυσιολογικά".

Στις 7/7/2020 στις 11:27 ΠΜ, kostool13 είπε

Με το συμπάθειο κιόλας, αλλά παίζει να είναι από τα πιο λανθασμένα wall of text που έχω διαβάσει στη ζωή μου... κρίμα το effort από μέρους σου και κρίμα τα likes.

1) SMS = συναλλαγή(!?) δεδομένων: 

ΛΑΘΟΣ, τα sms χρησιμοποιούν το δίκτυο φωνής και όχι data, εκτός από όταν περάσουν το όριο χαρακτήρων και μετατραπούν σε mms. Τα sms εν έτει 2020 έχουν συγκεκριμένο λόγο ύπαρξης και αυτός είναι ακριβώς η δυνατότητα ανταλλαγής μηνυμάτων χωρίς data. Για ανταλλαγή μηνυμάτων μέσω data υπάρχουν εδώ και χρόνια εναλλακτικές όπως το viber, το messenger κτλ...

2) H τιμή ενός προϊόντος εξαρτάται από τον κατώτατο ή μέσο μισθό μιας χώρας:

Δεν νομίζω ότι θα χάλαγε κανέναν μια τέτοια ουτοπία, αλλά μιας και έκανες την αρχή επέκτεινε τη θεωρία για όλα τα προϊόντα πχ βενζίνη, τρόφιμα, κτλ... εκτός αν συμφωνείς με άλλο χρήστη πιο πίσω που έγραψε ότι για τις τηλεπικοινωνίες πληρώνεις απλά "αέρα", αγνοώντας τόσο την τεχνολογική υποδομή που απαιτείται όσο και την περιορισμένη χωρητικότητα (ειδικά για κινητές τηλεπικοινωνίες, καθώς κάποιοι περίεργοι επιμένουν να μη θέλουν να εγκατασταθεί "αέρας" στην απέναντι ταράτσα...)

3) Καρτέλ, ΕΕΤΤ, κτλ:

Αν έχεις παρατηρήσει διάφορες κατά καιρούς ανακοινώσεις του ΟΤΕ κατά τις ΕΕΤΤ, έχει αναφερθεί ότι ενώ ο ΟΤΕ είναι αυτός που ζητούσε σε αρκετές περιπτώσεις να διαθέσει μεγαλύτερη/φθηνότερη γκάμα προγραμμάτων, δεν του επιτρεπόταν λόγω φόβου ότι θα εξαλείψει τον ανταγωνισμό.

Και το δικό σου "efford" πήγε στράφι... Γράφεις όλο αυτό το κατεβατό για να μας πεις τι ακριβώς;
Το 2020, η αποστολή sms στο Μαράκι στην Καλλιθέα έχει χρέωση 0,25€, ενώ την ίδια στιγμή η αποστολή sms στον θείο στη Γλασκώβη χρεώνεται 0,07€!

Τώρα αν νομίζεις ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή πολεμάει και "χτύπησε" τις πολυεθνικές επιβάλλοντας αυτό το πλαφόν που δεν αφήνει κανένα περιθώριο κέρδους στις εταιρίες, και δεν κατανοείς ότι μία χρέωση τουλάχιστον x5 φορές πάνω έχει να κάνει καθαρά με αισχροκέρδια και τον απόλυτο έλεγχο της αγοράς που έχουν πετύχει, είναι δικό σου θέμα.
Τουλάχιστον μην "κουράζεσαι τζάμπα" γιατί δεν πείθεις κανέναν.😉

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, grinder_ είπε
 

Μα τι διάλογο να κάνει κανείς όταν μερικοί αναμασάτε αίολα "επιχειρήματα", για να δικαιολογήσετε μια κατάσταση που μας έχει κάνει ρεζίλι διεθνώς.
Μας λες να μελετήσουμε ...οικονομίες κλίμακας για να "εξηγήσουμε" το φαινόμενο καρτέλ.😅 Κατά τ' άλλα δεν σου αρέσει η ειρωνεία που δέχεσαι.

Η σύσταση καρτέλ είναι  π α ρ ά ν ο μ η  και διώκεται ποινικά σε οποιαδήποτε αγορά, στην κινητή τηλεφωνία δεν κρατάνε ούτε τα προσχήματα πλέον.
Αυτό φωνάζουμε χρόνια, παρά τους πολλούς γύρω μας που μας καθησυχάζουν κάθε φορά ότι "όλα είναι φυσιολογικά".

 

Και το δικό σου "efford" πήγε στράφι... Γράφεις όλο αυτό το κατεβατό για να μας πεις τι ακριβώς;
Το 2020, η αποστολή sms στο Μαράκι στην Καλλιθέα έχει χρέωση 0,25€, ενώ την ίδια στιγμή η αποστολή sms στον θείο στη Γλασκώβη χρεώνεται 0,07€!

Τώρα αν νομίζεις ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή πολεμάει και "χτύπησε" τις πολυεθνικές επιβάλλοντας αυτό το πλαφόν που δεν αφήνει κανένα περιθώριο κέρδους στις εταιρίες, και δεν κατανοείς ότι μία χρέωση τουλάχιστον x5 φορές πάνω έχει να κάνει καθαρά με αισχροκέρδια και τον απόλυτο έλεγχο της αγοράς που έχουν πετύχει, είναι δικό σου θέμα.
Τουλάχιστον μην "κουράζεσαι τζάμπα" γιατί δεν πείθεις κανέναν.😉

Φίλε μου, φύσικά και υπάρχει καρτέλ. Φυσικά και παρατηρούνται στρεβλές και παράνομες πρακτικές. Κανείς δεν το αρνείται αυτό (μόνο κάτι γελοία πορίσματα που λένε ότι όλα μέλι λάδι).

Όμως η αλήθεια δεν είναι μόνο "η τάδε εταιρεία είναι πανάκριβη" ή "οι τρεις τα έχουν κάνει πλακάκια". Θα πρέπει να αποδεκτούμε το γεγονός ότι σε μερικές υπηρεσίες όπως αυτές της τηλεφωνίας δεν θα πάρουμε τιμές εξωτερικού - μεγαλύτερων αγορών. Είναι λογικό και φαντάζομαι ότι το καταλαβαίνεις και εσύ ότι άλλο να προσπαθήσεις να πουλήσεις κάτι σε 10 άτομα, εκ των οποίων θα το αγοράσουν οι 2, και άλλο σε 70 εκ των οποίων θα το αγοράσουν οι 14 (οικονομίες κλίμακας).

Και για να γίνω ακόμα πιο κουραστικός, καταλαβαίνεις φαντάζομαι ότι όταν έχεις 14 πελάτες, σε σχέση με τους 2μπορείς να διαχειρηστείς καλύτερα τα έξοδά σου και να συμπιέσεις τα κέρδη ανά πελάτη και τελικά να έχεις ένα καλό αποτέλεσμα.

Τα παραπάνω προβλήματα θα λυνόντουσαν αν υπήρχαν εταιρείες που απευθύνονταν σε όλη την ΕΕ, αλλά εκεί εμπλέκονται διάφορα συμφέροντα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, pinwouza είπε

Φίλε μου, φύσικά και υπάρχει καρτέλ. Φυσικά και παρατηρούνται στρεβλές και παράνομες πρακτικές. Κανείς δεν το αρνείται αυτό (μόνο κάτι γελοία πορίσματα που λένε ότι όλα μέλι λάδι).

Όμως η αλήθεια δεν είναι μόνο "η τάδε εταιρεία είναι πανάκριβη" ή "οι τρεις τα έχουν κάνει πλακάκια". Θα πρέπει να αποδεκτούμε το γεγονός ότι σε μερικές υπηρεσίες όπως αυτές της τηλεφωνίας δεν θα πάρουμε τιμές εξωτερικού - μεγαλύτερων αγορών. Είναι λογικό και φαντάζομαι ότι το καταλαβαίνεις και εσύ ότι άλλο να προσπαθήσεις να πουλήσεις κάτι σε 10 άτομα, εκ των οποίων θα το αγοράσουν οι 2, και άλλο σε 70 εκ των οποίων θα το αγοράσουν οι 14 (οικονομίες κλίμακας).

Και για να γίνω ακόμα πιο κουραστικός, καταλαβαίνεις φαντάζομαι ότι όταν έχεις 14 πελάτες, σε σχέση με τους 2μπορείς να διαχειρηστείς καλύτερα τα έξοδά σου και να συμπιέσεις τα κέρδη ανά πελάτη και τελικά να έχεις ένα καλό αποτέλεσμα.

Τα παραπάνω προβλήματα θα λυνόντουσαν αν υπήρχαν εταιρείες που απευθύνονταν σε όλη την ΕΕ, αλλά εκεί εμπλέκονται διάφορα συμφέροντα...

Το πρόβλημα θα λύνονταν εάν μειώνονταν οι πάροχοι. Τώρα έχουμε 3 και σε λίγο θα μπει και άλλος. 11εκ άνθρωποι πόσες εταιρίες να συντηρούμε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, pinwouza είπε

Φίλε μου, φύσικά και υπάρχει καρτέλ. Φυσικά και παρατηρούνται στρεβλές και παράνομες πρακτικές. Κανείς δεν το αρνείται αυτό (μόνο κάτι γελοία πορίσματα που λένε ότι όλα μέλι λάδι).

Όμως η αλήθεια δεν είναι μόνο "η τάδε εταιρεία είναι πανάκριβη" ή "οι τρεις τα έχουν κάνει πλακάκια". Θα πρέπει να αποδεκτούμε το γεγονός ότι σε μερικές υπηρεσίες όπως αυτές της τηλεφωνίας δεν θα πάρουμε τιμές εξωτερικού - μεγαλύτερων αγορών. Είναι λογικό και φαντάζομαι ότι το καταλαβαίνεις και εσύ ότι άλλο να προσπαθήσεις να πουλήσεις κάτι σε 10 άτομα, εκ των οποίων θα το αγοράσουν οι 2, και άλλο σε 70 εκ των οποίων θα το αγοράσουν οι 14 (οικονομίες κλίμακας).

Και για να γίνω ακόμα πιο κουραστικός, καταλαβαίνεις φαντάζομαι ότι όταν έχεις 14 πελάτες, σε σχέση με τους 2μπορείς να διαχειρηστείς καλύτερα τα έξοδά σου και να συμπιέσεις τα κέρδη ανά πελάτη και τελικά να έχεις ένα καλό αποτέλεσμα.

Τα παραπάνω προβλήματα θα λυνόντουσαν αν υπήρχαν εταιρείες που απευθύνονταν σε όλη την ΕΕ, αλλά εκεί εμπλέκονται διάφορα συμφέροντα...

Δεν χρειάζονται "ναι μεν αλλά" γιατί ότι έχει προηγηθεί του "αλλά" είναι σαν να μην έχει ειπωθεί. Εάν λοιπόν όντως αναγνωρίζεις ότι υπάρχει καρτέλ δεν χρειάζεται να γράψεις τίποτα άλλο γιατί έχεις ήδη την απάντηση.

Τέτοιου είδους αναλύσεις θα είχαν νόημα υπό κανονικές συνθήκες, για τα τεκταινόμενα στην χώρα μας αυτές οι συζητήσεις είναι κενού περιεχομένου και προπαγανδίζουν την γραμμή των παρόχων που θέλουν να κάνουν το άσπρο μαύρο. Το έγραψες και προηγουμένως (68εκ vs 11εκ), αλίμονο εάν μικρότερες χώρες πληθυσμιακά του UK δεν δικαιούνται να έχουν τηλεπικοινωνίες σε μη εξωφρενικές τιμές. Θες να συγκριθούμε με τους "υποανάπτυκτους" Βαλκάνιους; Κάτι Βούλγαρους και Ρουμάνους λέω.😀

Επιμένεις και θέτεις θέμα κερδοφορίας, όταν στην χώρα μας έχει καταργηθεί η έννοια της καρτοκινητής, οι παροχές και τα πακέτα είναι από "άλλη εποχή" και οι τιμές ολοένα και αυξάνονται; Εάν κάτω από αυτές τις συνθήκες οι εταιρίες στην χώρα μας δεν μπορούν να λειτουργούν τότε ας βάλουν λουκέτο στα "μπακάλικά" τους γιατί σίγουρα δεν μπορούν να υποδύονται τους παρόχους τηλεφωνίας.

Δεν χρειάζεται να προσπαθούμε να εξηγήσουμε την πραγματικότητα που βιώνουμε όλοι λες και τάχα η Ελλάδα είναι κάποια μοναδική περίπτωση στην Ευρώπη.
Για μένα τα πράγματα είναι ξεκάθαρα. Πουλάνε τόσο γιατί μπορούν. Και θα συνεχίσουν να το κάνουν όσο δεν υπάρχει κρατική παρέμβαση.
Τα μερίδια αγοράς των εταιριών είναι σχεδόν αμετάβλητα από το 2009. Αυτό τα λέει όλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, grinder_ είπε

Επιμένεις και θέτεις θέμα κερδοφορίας, όταν στην χώρα μας έχει καταργηθεί η έννοια της καρτοκινητής, οι παροχές και τα πακέτα είναι από "άλλη εποχή" και οι τιμές ολοένα και αυξάνονται; Εάν κάτω από αυτές τις συνθήκες οι εταιρίες στην χώρα μας δεν μπορούν να λειτουργούν τότε ας βάλουν λουκέτο στα "μπακάλικά" τους γιατί σίγουρα δεν μπορούν να υποδύονται τους παρόχους τηλεφωνίας.

Δεν χρειάζεται να προσπαθούμε να εξηγήσουμε την πραγματικότητα που βιώνουμε όλοι λες και τάχα η Ελλάδα είναι κάποια μοναδική περίπτωση στην Ευρώπη.
Για μένα τα πράγματα είναι ξεκάθαρα. Πουλάνε τόσο γιατί μπορούν. Και θα συνεχίσουν να το κάνουν όσο δεν υπάρχει κρατική παρέμβαση.
Τα μερίδια αγοράς των εταιριών είναι σχεδόν αμετάβλητα από το 2009. Αυτό τα λέει όλα.

πράγματι η έννοια της καρτοκινητής έχει καταργηθεί σε μεγάλο βαθμό. Ενας άνθρωπος που ήθελε απλά το τηλέφωνο για ώρα ανάγκης και έβγαινε με ελάχιστα χρήματα, όλο και χρειάζεται περισσότερα. Αλλά ταυτόχρονα αυξάνονται και οι παροχές για κάποιον που κάνει μεγαλύτερη χρήση και μειώνονται και οι τιμές των συμβολαίων και δίνουν καλύτερες παροχές. Σίγουρα υπάρχει ακόμη δρόμος αλλά δε μπορούμε να μη βλέπουμε ότι υπάρχουν και βελτιώσεις. Και σίγουρα υπάρχει μια στρέβλωση σε όλο αυτό και την πληρώνουν και θα συνεχίσουν δυστυχώς να την πληρώνουν οι οικονομικά ασθενέστεροι που βολεύονταν με το 10αρικο στην καρτοκινητή.. οκκ θα πει τώρα κάποιος q και frog..

Πριν 7 μήνες περίπου στη συνάντηση των εταιριών με τον ΠΘ οι περισσότεροι δεν πιστέψαμε ότι κάτι μπορεί να αλλάξει. Τώρα που φαίνεται ότι κάτι άλλαξε και η λογική λέει ότι θα συνεχίσει να αλλάζει προς το καλύτερο, πάλι μηδενίζουμε εντελώς την όποια προσπάθεια. Ναι και εγώ θέλω με 20€ απεριόριστα δεδομένα και να μην ασχολούμαι με 2 σιμ αλλά πριν 2 χρόνια ούτε με 2 σιμ δεν έπαιρνα αυτά που παίρνω σήμερα σε αυτά τα χρήματα.Αλλά προφανώς ξαναλέω ότι πχ για τους γονείς μου που έβγαιναν με το 7,5€ πακέτο, τώρα πρέπει να το πληρώνουν 10€

Επεξ/σία από bbbb
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, bbbb είπε

πράγματι η έννοια της καρτοκινητής έχει καταργηθεί σε μεγάλο βαθμό. Ενας άνθρωπος που ήθελε απλά το τηλέφωνο για ώρα ανάγκης και έβγαινε με ελάχιστα χρήματα, όλο και χρειάζεται περισσότερα. Αλλά ταυτόχρονα αυξάνονται και οι παροχές για κάποιον που κάνει μεγαλύτερη χρήση και μειώνονται και οι τιμές των συμβολαίων και δίνουν καλύτερες παροχές. Σίγουρα υπάρχει ακόμη δρόμος αλλά δε μπορούμε να μη βλέπουμε ότι υπάρχουν και βελτιώσεις. Και σίγουρα υπάρχει μια στρέβλωση σε όλο αυτό και την πληρώνουν και θα συνεχίσουν δυστυχώς να την πληρώνουν οι οικονομικά ασθενέστεροι που βολεύονταν με το 10αρικο στην καρτοκινητή.. οκκ θα πει τώρα κάποιος q και frog..

Πριν 7 μήνες περίπου στη συνάντηση των εταιριών με τον ΠΘ οι περισσότεροι δεν πιστέψαμε ότι κάτι μπορεί να αλλάξει. Τώρα που φαίνεται ότι κάτι άλλαξε και η λογική λέει ότι θα συνεχίσει να αλλάζει προς το καλύτερο, πάλι μηδενίζουμε εντελώς την όποια προσπάθεια. Ναι και εγώ θέλω με 20€ απεριόριστα δεδομένα και να μην ασχολούμαι με 2 σιμ αλλά πριν 2 χρόνια ούτε με 2 σιμ δεν έπαιρνα αυτά που παίρνω σήμερα σε αυτά τα χρήματα.Αλλά προφανώς ξαναλέω ότι πχ για τους γονείς μου που έβγαιναν με το 7,5€ πακέτο, τώρα πρέπει να το πληρώνουν 10€

Δεν είναι καθόλου έτσι όπως τα παρουσιάζεις.
Το θέμα είναι ότι ΚΑΙ έχουν επιβληθεί αναγκαστικές ανανεώσεις διμήνου στα καρτοκινητά ΚΑΙ έχουν αυξηθεί οι τιμές των πακέτων ΚΑΙ τα συμβόλαια παραμένουν να έχουν γελοίες τιμές και παροχές. Όταν έχεις φτάσει στο σημείο να πουλάς 8,5€ το GB και προγράμματα μερικών εκατοντάδων MB μπορείς άνετα να τα "αυξήσεις" και να παραμένουν άθλια για την εποχή. Άρα εγώ δεν έχω δει καμία "βελτίωση". Το όφελος που υποτίθεται θα βλέπαμε από τις "ανενεργές sim των τσαμπατζήδων που επιβάρυναν τα δίκτυα" δεν πέρασε ποτέ στους ενεργούς συνδρομητές όπως μας λέγατε τότε (ξέρεις στο άλλο forum), "εμένα δεν με αφορά, βάζω 10€". Αντίθετα τα πράγματα έχουν χειροτερεύσει για όλους ακόμα και σε σύγκριση με το παρελθόν.

Τίποτα δεν άλλαξε και τα είχαμε πει από τότε, αλλά απ ότι φαίνεται μερικοί έχουν φάει το επικοινωνιακό παραμύθι που στήθηκε και στήνεται.
Το καρτέλ βγήκε ισχυρότερο από την συνάντηση και εξασφάλισε ότι θα συνεχίσει ανενόχλητο την δράση του.
Εσύ τον Δεκέμβρη με την xmas offer είχες πειστεί κιόλας ότι η cosmotara θα μας έφερνε απεριόριστα GB με 15€ στα καρτοκινητά.
Πάρε τα απεριόριστα 24μηνα συμβόλαια των 70€ και συνέχιζε να ελπίζεις ότι λογικά κάποτε θα γίνουν καλύτερα.
Κάποιοι θα συνεχίζουμε να "μηδενίζουμε" (και να επιβεβαιωνόμαστε) και εσείς συνεχίστε να βλέπετε "προσπάθειες" και "βελτιώσεις" της εταιρίας όταν αναθεωρείτε και ανακαλύπτετε ότι κάτι πάει στραβά τελικά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...