Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
44 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Οτι δηλαδη λυθηκε το θεμα με το εν λογω καταστημα που εχουμε φτασει τις 85σελιδες και πιασαμε το skroutz τωρα.....

Οπως τις διασφαλιζει και το amazon που πανε και αφηνουν αξιολογηση ατομα που δεν το εχουν αγορασει το προιον,που τους επιτρεπει να το κανουν.

ολοκληρωτικά όχι δεν θα λυνόταν αλλά θα είχε περιοριστεί η ζημιά.... 

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
56 λεπτά πριν, trib είπε

Θα πιάσω αυτό το σχόλιο διότι νομίζω μου πέταξες ωραία "πάσα" (και καλύτερα ας μην επεκταθούμε πολύ γιατί είμαστε εκτός θέματος). Έχουμε συνδέσει το Skroutz (τον ήρωα της Walt Disney) με το φθηνή, οικονομική πώληση. Μήπως χρειάζεται να κάνει η εταιρία μία μεταστροφή από αυτή την έννοια και να πάμε στο "Αξιόπιστη πώληση"; Με άλλα λόγια να δώσει μεγαλύτερη έμφαση στον πελάτη (εμάς δηλαδή) και παράλληλα να αναπτύξει πιο στενές σχέσεις με τις επιχειρήσεις;

Nα σορτάρεις με βάση το πιο ακριβό, που συνήθως είναι κάτι Κοτσόβολοι και άλλα επώνυμα καταστήματα. Σοβαρευτείτε ορισμένοι. Πάτε και κάνετε κατάθεση σε τράπεζα σε eshopάκια της κακιάς ώρας, για να γλιτώσετε 10€ σε κινητό 450. Λουστήτε τα. Σας φταίει ξαφνικά ο Skroutz. Την επόμενη φορά βρες το κατάστημα στο Google και γκρίνιαξε για την Google. 

  • Like 5
  • Thanks 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, kostpap είπε

Όχι, αλλά κάποιος πρέπει να ερευνήσει πως βεβαιώνεται το skroutz πως οι θετικές ψήφοι είναι πραγματικές αγορές.

Για τις αρνητικές ρωτά τον πελάτη του, το κατάστημα.

Για τις θετικές, τι έλεγχο κάνει;

Στις θετικές αρκούνται στον αριθμό παραστατικού η της παραγγελιάς και δειγματολειπτικά ζητούν παραστατικό !!! και στις τελευταίες 30 συναλλαγές δεν μου δημοσίευαν την αξιολόγηση εάν δεν έστελνα έγκυρο παραστατικό ...

Επεξ/σία από corsair04
1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, kostpap είπε

Όχι, αλλά κάποιος πρέπει να ερευνήσει πως βεβαιώνεται το skroutz πως οι θετικές ψήφοι είναι πραγματικές αγορές.

Για τις αρνητικές ρωτά τον πελάτη του, το κατάστημα.

Για τις θετικές, τι έλεγχο κάνει;

Ναι αλλά στο Amazon  δεν μας νοιάζει τι έλεγχο κάνει για τις θετικές... Ειναι το amazon  στο Skroutz που δεν ειναι το amazon μας νοιάζει... αρα δια της ατόπου (μαθηματικά μιλώντας) αν το Skroutz ήταν το Amazon  δεν θα μας ένοιαζε.

Όσον για το κάποιος να ερευνήσει τις αξιολογήσες απλά θα γελάσω.

Εδώ τόσα χρόνια γίνεται μανηγύρι σε όλη την ευρώπη  και στην Ελλάδα , με εταιρείες φαντάσματα που εισάγουν και εξάγουν κλέβοντας ΦΠΑ, με εταιρείες που πουλάνε μαιμούδες, με εταιρείες που κλέβουν φόρους, με εταιρείες που κλέβουν εργοδοτικές εισφορές , με εταιρείες που έχουν μαύρο προσωπικό, με εταιρείες που κλέβουν λεφτά τραπεζών , με εταιρείες που κλέβουν λεφτά άλλων εταιρειών , με εταιρείες που κλεβουν χρήματα απο καταναλωτές , με καταναλωτές που μπαίνουν στο dark δίκτυο και σηκώνουν κλεμένες πιστωτικές κάρτες και κάνουν συναλλαγές, με καταναλωτές που ως υπάλληλοι σηκώνουν κάρτες πελατών απο ξενοδοχεία μέσω booking κάνουν συναλλαγές με αυτές αγοράζοντας πράγματα και μέ ένα σκασμό άλλα που αν συνεχίσω να λέω θα χρειαστούν δυο μέρες να διαβάζετε ... 

Και από ολα αυτά το 1ο και το σημαντικότερο που έχουν να κάνουν οι αρχές ειναι να ασχοληθούν με το ποιος βαζει θετικές αξιολογήσεις σε συστήματα αξιολογήσεων και αν ειναι βαλτός.... μάλιστα...ενδιαφέρουσα προσσέγγιση δεν θα διαφωνήσω...

Απο περιέργεια έχουμε κάνα νεότερο από τον a-mobile  και αν  άλλοι βρήκαν άκρη με το πρόβλημα ... ας συζητήσουμε και τίποτε λιγότερο σημαντικό ... 

 

 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, polaki είπε

Nα σορτάρεις με βάση το πιο ακριβό, που συνήθως είναι κάτι Κοτσόβολοι και άλλα επώνυμα καταστήματα. Σοβαρευτείτε ορισμένοι. Πάτε και κάνετε κατάθεση σε τράπεζα σε eshopάκια της κακιάς ώρας, για να γλιτώσετε 10€ σε κινητό 450. Λουστήτε τα. Σας φταίει ξαφνικά ο Skroutz. Την επόμενη φορά βρες το κατάστημα στο Google και γκρίνιαξε για την Google. 

Αφού καλέ μου άνθρωπε, δεν έχεις διαβάσει τα προηγούμενα σχόλια, γιατί εκφέρεις βιαστικά μία άποψη;

Δημοσ.
1 ώρα πριν, kostpap είπε

Η αντικαταβολή δεν σε καλύπτει. Μπορεί να έχει μέσα πράγματα ευτελούς αξίας.

 

 Το ίδιο μπορεί να συμβεί αγοράζοντας με κάρτα. Τι θα κάνεις; Θα πας στην τράπεζα να κάνεις αμφισβήτηση επειδή σου έστειλε ένα τούβλο;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

23 ώρες πριν, ikorolis είπε

να προσθέσω ότι η εταιρεία είναι μονοπρόσωπη ΙΚΕ (ή όπως τις αποκαλώ εγώ εταιρείες του 1 ευρώ)

κατά τα άλλα συμφωνώ μαζί σου 100%

Να σου δώσω 5€ να μου ανοίξεις 5 ΙΚΕ που θέλω? 

Όταν ανοίξεις μία ΙΚΕ, μονοπρόσωπη η μη, ξαναέλα να κράξεις, αφού έχεις πληρώσει σε λογιστή 300€ το μήνα για να στην κρατάει. Τί γράφετε ορισμένοι???

Δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση το τί είδους εταιρεία είναι, αν ήταν δηλαδή ΟΕ θα είχες μεγαλύτερη εμπιστοσύνη, ή να παίζουμε μόνο με ΑΕ? Γιατί αν το θέμα μας είναι οι ΑΕ, μπορώ να σας δώσω 2-3 σιγουράκια να αγοράζετε... Τύπου Πλαίσιο, Κοτσόβολους, και Public. 

Η κουτοπονηριά του καταναλωτή είναι που τον κρέμασε. Νόμιζε ότι θα γίνει "μαγκας" γλιτώνοντας 10€ αντί να ψωνίσει από τα ΓΝΩΣΤΑ τουλάχιστον Skroutzομάγαζα. 

Υπάρχουν συγκεκριμένα ΣΟΒΑΡΑ καταστήματα στο skroutz για κινητά που τα ξέρουμε όλοι, και όμως ο κόσμος παει σαν το πρόβατο και παίρνει από κάπου που άνοιξε το DOMAIN του (ούτε καν το site) "χτες" , και μετά κατηγορεί τις ΙΚΕ, το skroutz, τον Άγιο Βασίλη. Αλλά ποτέ το κουτοπόνηρο μυαλό του, που δεν έκανε ένα στοιχειώδη έλεγχο....... ο άλλος λέει πήρα tablet 70€ φθηνότερο απ'το αμέσως επόμενο site. Τί περίμενες φιλαράκο? Σοβαρά τώρα, τί περίμενες?...

image.png.c85a388b6b5d8a2d069b8cbd37b038b9.png

12 λεπτά πριν, trib είπε

Αφού καλέ μου άνθρωπε, δεν έχεις διαβάσει τα προηγούμενα σχόλια, γιατί εκφέρεις βιαστικά μία άποψη;

Δεν είναι βιαστική η άποψη μου και σίγουρα δεν θα διαβάσω 80φεύγα σελίδες για κάτι που δεν με αφορά, η ενόχληση μου είναι στο γεγονός ότι δεν μπορούμε να ζητάμε από μία ολόκληρη επιχείρηση με τζίρους που δε βλέπουμε ούτε στα όνειρά μας να αλλάξει τακτική επειδή εμείς δεν χρησιμοποιούμε το μυαλό μας για να προστατευτούμε. Δεν θα το κάνει ποτέ. Αν δε γουστάρουμε Skroutz (για λόγους που δεν μπορώ να φανταστώ, αλλά οκ μπορεί εμένα να μου φταίει το ότι δε γουστάρω το πορτοκαλί τους χρώμα) απλά δεν το χρησιμοποιούμε και τέλος. Το τί ζητάει ο Skroutz απ'τις επιχειρήσεις είναι ορατό σε όλους. Κρίνεις ότι σε καλύπτουν οι όροι που ζητάει απτις επιχειρήσεις για να εμφανίσει τα αποτελεσματά τους ναι ή όχι? Αν όχι, μην ψωνίζεις. Είναι μηχανή αναζήτησης, τίποτα παραπάνω. Τα λεφτά ο Skroutz θα τα πάρει, είτε έχει τον απατεώνα μέσα είτε όχι. Όταν ενημερώθηκε, αφαίρεσε το εν λόγω κατάστημα. Δεν βλέπω τί άλλο θα μπορούσε να κάνει. 

Η ερώτηση μου είναι γιατί δεν χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που υπάρχουν ήδη (κοινώς: όνομα επιχείρησης σε συνδυασμό με θετικές κριτικές) για να αγοράσουμε από κάπου που εμπιστευόμαστε, και πάμε τυφλά σορτάροντας με βάση το πιο φθηνό. Αν ΕΜΕΙΣ δεν θέλουμε να προστατευτούμε, τί μας φταίει το κάθε Skroutz δεν καταλαβαίνω..

Επεξ/σία από polaki
  • Like 6
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, corsair04 είπε

Στις θετικές αρκούνται στον αριθμό παραστατικού η της παραγγελιάς και δειγματολειπτικά ζητούν παραστατικό !!! και στις τελευταίες 30 συναλλαγές δεν μου δημοσίευαν την αξιολόγηση εάν δεν έστελνα έγκυρο παραστατικό ...

Αυτό (ή αποστολή του παραστατικού αγοράς) κατά την άποψή μου είναι αξιόπιστο.

Εάν όντως ζητούν από τους χρήστες που αξιολογούν τα καταστήματα παραστατικά αγορών, είναι θετικό.

Πρέπει βέβαια να αναφέρεται στην αξιολόγηση το προϊόν που αγόρασαν από το κατάστημα.

 

16 λεπτά πριν, slr είπε

 Το ίδιο μπορεί να συμβεί αγοράζοντας με κάρτα. Τι θα κάνεις; Θα πας στην τράπεζα να κάνεις αμφισβήτηση επειδή σου έστειλε ένα τούβλο;

Ακριβώς αυτό.

Αυτά μου είπαν από την τράπεζα.

Εννοείται πως τραβάς βίντεο ή έχεις μάρτυρες που θα βεβαιώσουν πως είχε τούβλο.

 

Μετά αναλαμβάνει η τράπεζα.

Επεξ/σία από kostpap
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Υπαρχουν 3 μερη στην ολη εξισωση. Ο καταναλωτης-επισκεπτης-δυνητικος πελατης, η πλατφορμα αναζητησης-πληροφορησης-καταταξης και τελος τα καταστηματα.

Τα δυο τελευταια μερη ειναι επιχειρησεις ενω το πρωτο μπορει να ειναι και επιχειρηση αν και παντα πελατης-καταναλωτης.

Τα δυο τελευταια μερη εχουν κερδος, εστω δυνητικα, απο τον πελατη-καταναλωτη. Αρα και τα δυο αυτα πρεπει κι οφειλουν να προστατευουν τα δικαιωματα του καταναλωτη σε πρωτη φαση και να λειτουργουν οπωσδηποτε στα πλαισια της καλης εμπορικης πιστης.  Και φυσικα δεν γινεται καμια συζητηση για περιπτωσεις παραβιασης των νομων.

Απο αυτα λοιπον τα δυο μερη, τα ζητηματα που αφορουν τα καταστηματα ειναι λιγο εως πολυ ευκολα κατανοητα και γνωστα, ομως σε οτι αφορα την πλατφορμα αναζητησης, περα του οτι οπως εγραψε ενας φιλος παραπανω "πουλαει εμας"  δηλαδη τους πελατες-καταναλωτες, ευκολα κατανοητο και γνωστο και αυτο, υπαρχει και κατι παραπανω. Κατι περισσοτερο που κανει.

Επιβραβευει λοιπον καποια καταστηματα με απολυτο κριτηριο την τιμη πωλησης τους εκαστοτε προιοντος. Και εστω οτι αυτο δεν γινεται κατα 100% καθως υπαρχουν και οι αξιολογησεις, ομως στο συντριπτικο κομματι ο καλως εννοουμενος "χαζος καταναλωτης", αυτος δηλαδη που δεν εχει τροπο να αξιολογησει ενα online καταστημα οπως θα εκανε στην περιπτωση ενος αντιστοιχου φυσικου, τελικα δεν προστατευεται πληρως απο προβληματικες περιπτωσεις. Λιγο προβληματικες, πολυ προβληματικες, ακραια προβληματικες, δεν νομιζω πως εχει ιδιαιτερη σημασια. Καθως δεν εχει δυνατοτητα επαληθευσης ή και πληρης αξιολογησης περα απο την τιμη που πωλειται το οποιο προιον.

Αυτο για εμενα ειναι οπωσδηποτε ζητημα. Καθως οπως εχει γραφτει και στο εδω νημα οπως και αλλου και πολλακις, ο καταναλωτης δεν εχει κανενα λογο να ξερει τι κανει ενα καταστημα με ενα συνεργατη του ενω ταυτοχρονα δεν εχει και τροπο για να μαθει. Το ιδιο λοιπον συμβαινει και με μια μηχανη αναζητησης με τα συμβεβλημενα καταστηματα συνεργατες της.

Κι αναρωτιεμαι, η google με το google ads, σε μια περιπτωση σαν κι αυτη του εδω νηματος πως θα αντιδρουσε; Πριν και μετα το προβλημα; Τι μηχανισμους ελεγχου εχει; Ποιος την ελεγχει και πως;

Επεξ/σία από 29gk
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

1) To σκρουτζ ΔΕΝ επιβραβεύει κανέναν! Δίνει από που ζητάει η συντριπτική πλειονότητα των καταναλωτών! Γι αυτό είναι επιτυχημένο αλλιώς θα είχε μπατιρίσει.

2) Δυστυχώς το μεγαλύτερο ελάττωμα μας ως φάρα είναι ότι όταν "κερδίζουμε" γιατί αγοράσαμε κάτι φθηνά είμαστε μάγκες , όταν κάνουμε μια χαζή κίνηση φταίνε ΑΛΛΟΙ και ψάχνουμε τον "πατερούλη" που θα μας ξελασπώσει.

3) Ο "χαζός καταναλωτής" να πληρώσει την "χαζομάρα του" γιατί ακόμη και αν του την χαρίσουμε μια θα του φάνε τα λεφτά την επόμενη μέρα όταν πάει να κάνει την επόμενη "χαζή" κίνηση.

 

ΕΝΗΛΙΚΙΩΘΕΊΤΕ!!! , μην ψάχνετε "πατερούλη" να σας φροντίζει και να σας πληρώνει την κουταμάρα σας. Πως θα σταθείτε στην κοινωνία όταν οι γονείς σας πάψουν να υπάρχουν και να σας ξελασπώνουν? 

Επεξ/σία από jgeorgiou
  • Like 6
Δημοσ.

Ειναι γεγονος οτι το Σκρουτζ εχει χαλασει την αγορα καθως εχει γεμισει μαγαζακια του "κατοπιν παραγγελιας" και "4-10 μερες" και δημιουργησε μια γενια απατεωνων. Απο τα αποτελεσματα τα πρωτα 10 συνηθως δεν κοβουν τιμολογιο, οποτε κλεβουν ΦΠΑ καταφανεστατα. Εχω κανει παραπονα στο Σκρουτζ οτι βαζουν στο σαιτ τους εταιρειες που παρανομουν, αλλα με εγραψαν (προφανως). Διοτι απο αυτα τα κ@λομαγαζα βγαζουν χρηματα καθως η μαζα σαν γυφτο-καταναλωτες ψαχνει να γλυτωσει το 5ευρω. Αν εβαζε default sort "αμεσα διαθεσιμα" θα βλεπαμε μονο τα σοβαρα καταστηματα. 

Εγω πλεον βλεπω στη σειρα τις τιμες αφου φιλτραρω τα αμεσα διαθεσιμα και μετα παω στο site του καταστηματος και το παιρνω απευθειας. Ουτε μισο κλικ πλεον στο Σκρουτζ. Να διαλλεξει και το Σκρουτζ αν θελει σοβαρα καταστηματα και σοβαρους αγοραστες, η αρπακολατζηδες. Και τα 2 δεν γινεται.

  • Like 9
  • Sad 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, jgeorgiou είπε

1) To σκρουτζ ΔΕΝ επιβραβεύει κανέναν! Δίνει από που ζητάει η συντριπτική πλειονότητα των καταναλωτών! Γι αυτό είναι επιτυχημένο αλλιώς θα είχε μπατιρίσει.

2) Δυστυχώς το μεγαλύτερο ελάττωμα μας ως φάρα είναι ότι όταν "κερδίζουμε" γιατί αγοράσαμε κάτι φθηνά είμαστε μάγκες , όταν κάνουμε μια χαζή κίνηση φταίνε ΑΛΛΟΙ και ψάχνουμε τον "πατερούλη" που θα μας ξελασπώσει.

3) Ο "χαζός καταναλωτής" να πληρώσει την "χαζομάρα του" γιατί ακόμη και αν του την χαρίσουμε μια θα του φάνε τα λεφτά την επόμενη μέρα όταν πάει να κάνει την επόμενη "χαζή" κίνηση.

ΕΝΗΛΙΚΙΩΘΕΊΤΕ!!! , μην ψάχνετε "πατερούλη" να σας φροντίζει και να σας πληρώνει την κουταμάρα σας. Πως θα σταθείτε στην κοινωνία όταν οι γονείς σας πάψουν να υπάρχουν και να σας ξελασπώνουν? 

1) Η καταταξη σε μια λιστα με βαση μονον ενος κριτηριου, ειναι εξ ορισμου "επιβραβευση". Το τι ζητα η συντριπτικη πλειοψηφια ευκολα αλλαζει εαν εισαγεις και ενα δευτερο κριτηριο πχ φθηνοτερο μεν - κατα πολυ μεγαλυτερη ημερομηνια παραδοσης δε. Και γραφω μονον ενα παραδειγμα

2) Μην γενικευεις, δεν ειναι καλο.

3) Οταν γραφω "χαζος καταλωτης" και εντος εισαγωγικων δεν εννοω ουτε καποιον ηλιθιο ουτε καποιον ανηλικο και αμοιρο ευθυνης. Εννοω εκεινον που προστατευεται απο καταχρηση νομων και δικαιωματων του. Πχ στο θεμα της εγγυησης, της αρνησης βασικα εγγυησης, υπαρχουν θεσμοθετημενα και μετρα οπως και τιμωριες. Γιατι; Επειδη δεν ειναι χρεος και ουτε και δυνατοτητα του καταναλωτη να γνωριζει πως θα επισκευασει τη συσκευη του, που θα την επισκευασει ή το οτι θα παιζει ρουλετα για να μαθει εαν θα την υποστηριξει ο πωλητης.

Βασει των παραπανω, ξαναδιαβαζεις εαν θες το μηνυμα μου γιατι χανεις το νοημα. Εκτος κι αν θες να πεις κατι αλλο δικο σου, οποτε παει καλα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
48 λεπτά πριν, jgeorgiou είπε

1) To σκρουτζ ΔΕΝ επιβραβεύει κανέναν! Δίνει από που ζητάει η συντριπτική πλειονότητα των καταναλωτών! Γι αυτό είναι επιτυχημένο αλλιώς θα είχε μπατιρίσει.

2) Δυστυχώς το μεγαλύτερο ελάττωμα μας ως φάρα είναι ότι όταν "κερδίζουμε" γιατί αγοράσαμε κάτι φθηνά είμαστε μάγκες , όταν κάνουμε μια χαζή κίνηση φταίνε ΑΛΛΟΙ και ψάχνουμε τον "πατερούλη" που θα μας ξελασπώσει.

3) Ο "χαζός καταναλωτής" να πληρώσει την "χαζομάρα του" γιατί ακόμη και αν του την χαρίσουμε μια θα του φάνε τα λεφτά την επόμενη μέρα όταν πάει να κάνει την επόμενη "χαζή" κίνηση.

ΕΝΗΛΙΚΙΩΘΕΊΤΕ!!! , μην ψάχνετε "πατερούλη" να σας φροντίζει και να σας πληρώνει την κουταμάρα σας. Πως θα σταθείτε στην κοινωνία όταν οι γονείς σας πάψουν να υπάρχουν και να σας ξελασπώνουν? 

ΠΩ ΡΕ ΦΙΛΕ ΜΙΛΑΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ!!

Ακριβώς αυτό!!! Με κάλυψες 100% και στα 3 σου ζητήματα! Χαίρομαι που κάποιοι έχουν ακόμα κοινή λογική!

32 λεπτά πριν, 29gk είπε

1) Η καταταξη σε μια λιστα με βαση μονον ενος κριτηριου, ειναι εξ ορισμου "επιβραβευση". Το τι ζητα η συντριπτικη πλειοψηφια ευκολα αλλαζει εαν εισαγεις και ενα δευτερο κριτηριο πχ φθηνοτερο μεν - κατα πολυ μεγαλυτερη ημερομηνια παραδοσης δε. Και γραφω μονον ενα παραδειγμα

 

https://www.skroutz.gr/s/20060269/Apple-iPhone-11-64GB.html

Εσύ χρειάζεσαι ιδιαίτερο κριτήριο/φιλτράρισμα να σου βγάλει πάνω πάνω τα πιο φθηνά, αλλά ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ τα πιο καλά σε κριτικές? Δεν μπορείς να κάνεις το φιλτράρισμα/ξεσκαρτάρισμα αυτό μόνος σου?

Γιατί εγώ μια χαρά βλέπω ότι:

image.png.dee5c94fbbc5d5e8d5bc2d604efbb198.png

αλλά και ΑΡΚΕΤΑ πιο κάτω αυτό (εξαιρετικό κατάστημα και το προτιμώ για τις 7/10 αγορές μου) το οποίο είναι μεν 100€ πιο ακριβό

image.png.938c5020c086e753ffb6097778377234.png

ΑΛΛΑ ταυτόχρονα είναι και 110€ πιο ΦΘΗΝΟ από τα mainstream μεγάλα καταστήματα όπως: 

image.png.3f65766229153a5ce5ed1e3b4eccb9a6.png

 

To ερώτημα μου είναι (και χωρίς να θίγω τα πιο φθηνά καταστήματα) ΠΟΥ φτάνει το ΡΙΣΚΟ που θέλω να πάρω, για να έχω ένα κέρδος?? 

Εγώ σα Νίκος καθαρά προσωπική άποψη, το 11αρι το πήρα απ'το tokinito πρόσφατα, γνωρίζοντας και τις τιμες πιο πάνω. Γιατί? Γιατί έχει ενα τρισεκατομύριο καλές κριτηκές, έχει 3 (ή 4 δεν θυμάμαι) καταστήματα, είναι στην περιοχή μου (προσωπικά ζω στην Αθηνα συνεπως αφού έχω την πολυτέλεια να πάω εγώ προσωπικά εκεί, ναι θα το κάνω για 200€+  δεν θέλω να μου το στείλει κανένας κούριερ), και μου γλίτωσε 110€ απ'την πραγματική street τιμή του... 

Sorry για τα μικρά μαγαζάκια, αλλά δεν είμαι σε ηλικία του να θέλω να ρισκάρω 650€, για να γλιτώσω 200... Μου αρκεί το κέρδος 110 που είχα...

 

 

Επεξ/σία από polaki
  • Like 7
Δημοσ.

Καταγγελία στον συνήγορο καταναλωτη για το σκρουτζ λέει ο άλλος. 

Αυτογνωσία μηδέν ο νεοέλληνας. Την πατήσατε, suck it up και την επόμενη φορά προσέξτε περισσότερο. 

Με τέτοια ξερολιαση σε πράγματα που δεν έχετε ιδέα θα σας δαγκώνουν μέχρι να βγει ο ήλιος από τη δύση. 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...